مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-20سياسي

دولت زمینه ازدواج جوانان را فراهم کند


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دوری از آلودگی ها نیاز به بسترهای اجتماعی دارد و دولت باید زمینه ازدواج را فراهم کند، - ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دوری از آلودگی ها نیاز به بسترهای اجتماعی دارد و دولت باید زمینه ازدواج را فراهم کند، گفت: از نظر اجتماعی، ازدواج باید در اولویت اول قرار گیرد.

آیت الله احمد مبلغی امروز 30 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به مؤلفه های فلاح و رستگاری از دیدگاه قرآن در سوره مؤمنون، اظهار کرد: این دو کلیدواژه های حساس دین هستند و در تمام ادیان توجه و رسیدن به رستگاری وجود دارد.

وی با اشاره به این که خداوند برای فلاح و رستگاری اهمیت زیادی قائل شده است، عنوان کرد: اگر کلمه ای در قرآن تکرار شود نشان از اهمیت آن از منظر پروردگار دارد این در حالی است که اگر کلمه فلاح و رستگاری با نام هایی چون تفلحون در قرآن در قالب های مختلف بارها تکرار شده، نشان از اهمیت آن است.

مبلغی با اشاره به مؤلفه ها و خصوصیات آشکار و شفاف فلاح و رستگاری از دیدگاه قرآن، تصریح کرد: شش خصلت وجود دارد که اگر فردی، جامعه یا نسلی به آن توجه کند، رستگار خواهد شد که این خصوصیات آشکار و شفافِ فلاح و رستگاری در سوره مبارکه مؤمنون بیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت زمینه ازدواج جوانان را فراهم کند

دولت زمینه ازدواج جوانان را فراهم کند