مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-20اقتصادي

95 درصد تجارت و سرمایه گذاری در بنگلادش توسط بخش خصوصی انجام می شود


95 درصد تجارت و سرمایه گذاری در بنگلادش توسط بخش خصوصی انجام می شود و بخش خصوصی قوی داریم و دولت به طور کامل از این موضوع حمایت می کند.

- ایسنا/کرمان سفیر بنگلادش در ایران گفت: 95 درصد تجارت و سرمایه گذاری در بنگلادش توسط بخش خصوصی انجام می شود و بخش خصوصی قوی داریم و دولت به طور کامل از این موضوع حمایت می کند.

گوسال اعظم سارکر امروز 30 شهریورماه در نشست بررسی همکاری های اقتصادی استان کرمان و کشور بنگلادش در کرمان اظهار کرد: با توجه به وابستگی های فرهنگی و پیشینه تاریخی، تشابه فرهنگی، زندگی و دینی دو کشور ایران و بنگلادش ما را مجاب می کند ارتباطات بیشتر و گسترده تری داشته باشیم و طبعا این گسترش روابط بر عهده دوستان و بازرگانانی از جمله شماست.

وی افزود: ارتباطات تاریخی خیلی گسترده ای در طول تاریخ بین دو کشور وجود داشته و باید این موضوع در زمان کنونی نیز ادامه یابد و هرچه افراد و بازرگانان با هم ارتباط بیشتری داشته باشند، امکان گسترش روابط تجاری، اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور بیشتر است.

سارکر تصریح کرد: پتانسیل های زیادی در دو کشور وجود دارد اما متاسفانه میزان تجارت بین دو کشور ایران و بنگلادش خیلی زیاد نیست.

سفیر بنگلادش در ایران بیان کرد: یکی از مواردی که در این بحث خیلی غایب بوده، سرمایه گذاری در هر دو طرف است که نباید از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد تجارت و سرمایه گذاری در بنگلادش توسط بخش خصوصی انجام می شود

95 درصد تجارت و سرمایه گذاری در بنگلادش توسط بخش خصوصی انجام می شود