مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-20سياسي

مجتمع «پارسیلون» در آینده نه چندان دور به رونق اقتصادی برمی گردد


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کنسرسیوم مجتمع پارسیلون با حضور بانک های عامل گفت: در آینده نه چندان دور شاهد رونق اقتصادی این منطقه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد ویسکرمی روز یکشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه کارخانه پارسیلون خرم آباد یکی از زخم های کهنه و یکی از عقده های صنعتی لرستان است، اظهار داشت: این کارخانه بر اثر واگذاری غلط به نابودی کشیده شد.

برگشتن به آن کارخانه گذشته دیگر کار اقتصادی نیست وی تصریح کرد: برگشتن به آن کارخانه دیگر کار اقتصادی نیست اما فضای 200 هکتاری این کارخانه و امکانات و زیرساخت های آن می تواند هنوز نقطه امیدی باشد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزی در همین فضا 2 هزار نفر کار می کردند، یادآور شد: بعد از تلاش های زیادی که در این مدت انجام شده و بنا به تصمیم شورای تأمین استان قرار شد یک کنسرسیوم تشکیل شود که متشکل از بانک های عامل شامل صنعت و معدن، ملی و سپه و شرکت آتیه دماوند باشد که بتواند این مجموعه را تعیین تکلیف کند تا زمینه کارهای اقتصادی فراهم شود.

به آینده مجموعه پارسیلون امیدواریم ویسکرمی با تاکید بر اینکه اگر این کنسرسیوم تشکیل شود می توانیم به آینده این مجموعه امیدوار باشیم، افزود: بعضی از بانک ها به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع «پارسیلون» در آینده نه چندان دور به رونق اقتصادی برمی گردد

مجتمع «پارسیلون» در آینده نه چندان دور به رونق اقتصادی برمی گردد