مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-20سياسي

جای خالی تحصیلکردگان محیط زیست در آزمون استخدامی شهرداری


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: در آزمون استخدام دستیار مدیران شهری به جذب تحصیل کرده های رشته محیط زیست بی توجهی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری گفت: در بودجه شهرداری بعد از حوزه حمل و نقل که بیشترین بودجه را به خود اختصاص می دهد، حوزه خدمات شهری و ایمنی بیشترین بودجه را دارد و تقریباً از کل بودجه حوزه ها، 20 ممیز 8 صدم آن مربوط به حوزه خدمات شهری و مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: اما در بین رشته های مورد نیازی که برای آزمون دستیاری شهرداری تهران اعلام شده، علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی ارتباطات، معماری و شهرسازی مشاهده می شود و رشته هایی که مربوط به حوزه محیط زیست، ایمنی، خدمات و فضای سبز است در این لیست اصلاً قرار ندارد.

نوری با تاکید بر اینکه رشته های گروه محیط زیست باید در گروه درخواست های شهرداری تهران باشد گفت: اینها رشته هایی است که حتماً باید جزو درخواست ها باشد؛ رشته محیط زیست با گرایش آب، زیست شناسی گیاهی، مهندسی ایمنی، مهندسی طراحی محیط زیست، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مهندسی آبخیزدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی تحصیلکردگان محیط زیست در آزمون استخدامی شهرداری

جای خالی تحصیلکردگان محیط زیست در آزمون استخدامی شهرداری