مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-20بين الملل

واکنش گوترش به درخواست آمریکا برای بازگشت تحریم ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به شورای امنیت این سازمان گفت، نمی تواند در ارتباط با ادعای آمریکا مبنی بر بازگشت همه تحریم های سازمان ملل علیه ایران اقدامی انجام دهد، - دبیرکل سازمان ملل متحد خطاب به شورای امنیت این سازمان از انجام نگرفتن هیچ اقدامی در ارتباط با ادعای آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم ها علیه ایران به دلیل نبود قطعیت در خصوص صحت این ادعا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به شورای امنیت این سازمان گفت، نمی تواند در ارتباط با ادعای آمریکا مبنی بر بازگشت همه تحریم های سازمان ملل علیه ایران اقدامی انجام دهد، زیرا به نظر می رسد عدم قطعیت در این خصوص وجود دارد.

گوترش در نامه ای به شورای امنیت که به رویت خبرگزاری رویترز رسیده، نوشت به نظر می رسد درباره آغاز شدن این روند و در عین حال در ارتباط با سرنوشت تحریم ها و بازگشت آن عدم قطعیت وجود دارد.

وی بار دیگر تاکید کرد وظیفه دبیرکل نیست که در شرایطی که عدم قطعیت وجود دارد اقدامی صورت دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، مقام های سازمان ملل به شورای امنیت برای اجرای رژیم تحریم هایش پشتیبانی اداری و فنی ارائه می کنند و گوترش کارشناسان مستقلی را برای نظارت بر اجرای آن ها منصوب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گوترش به درخواست آمریکا برای بازگشت تحریم ایران

واکنش گوترش به درخواست آمریکا برای بازگشت تحریم ایران