مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-20سياسي

انتقاد از عدم مرمت میدان حسن آباد بعد از گذشت 13 ماه


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در مورد چرایی عدم مرمت میدان حسن آباد بعداز گذشت 13 ماه از آتش سوزی خواستار ارائه توضیحاتی از سوی شهردار تهران شد.

- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در مورد چرایی عدم مرمت میدان حسن آباد بعداز گذشت 13 ماه از آتش سوزی خواستار ارائه توضیحاتی از سوی شهردار تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا نژادبهرام در تذکر پیش از دستور خود در جلسه صبح امروز شورای شهر با بیان اینکه از آتش سوزی میدان حسن آباد 13 ماه می گذرد و هنوز اقدامی برای مرمت آن انجام نشده است، گفت: متاسفانه با اینکه در همان زمان همه حتی رییس جمهوری بر ضرورت مرمت هر چه سریعتر این بنا تاکید کردند اما اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه اهمیت این میدان بر کسی پوشیده نیست و این رها شدگی در مرمت در حالی است که رییس جمهوری هم بر مرمت آن تاکید کرده اند، اظهارکرد: حتی برای طراحی مجدد و نحوه مرمت مسابقه دانشجویی از سوی دانشگاه تهران انجام شد و حتی با وجود اینکه برنده هم مشخص شد اما هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است.

نژادبهرام با تاکید بر اینکه ظاهرا قرار نیست مرمتی صورت گیرد،گفت: شنیده شده است که گویا مالک ملک دچار حریق شده در میدان حسن آباد خصوصی است و تمایلی به تغییر کاربری ندارد و شهرداری هم مرمت را متوقف کرده است بنابراین از شهردار تهران می خواهم در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم مرمت میدان حسن آباد بعد از گذشت 13 ماه

انتقاد از عدم مرمت میدان حسن آباد بعد از گذشت 13 ماه