مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-20اقتصادي

افزایش روابط اقتصادی کرمان و بنگلادش


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: استان کرمان هیچ وقت بیش از یک میلیون دلار صادرات به بنگلادش نداشته اما با توجه به پتانسیل هایی که وجود دارد می توان به رقم های خیلی بیش از این رسید و متقابلا واردات از این کشور داشته باشیم زیرا تجارت دو سویه است.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: استان کرمان هیچ وقت بیش از یک میلیون دلار صادرات به بنگلادش نداشته اما با توجه به پتانسیل هایی که وجود دارد می توان به رقم های خیلی بیش از این رسید و متقابلا واردات از این کشور داشته باشیم زیرا تجارت دو سویه است.

سیدمهدی طبیب زاده امروز 30 شهریورماه در نشست بررسی همکاری های اقتصادی استان کرمان و کشور بنگلادش اظهار کرد: با توجه به زمینه همکاری هایی که می تواند صورت بگیرد، بازدیدهایی با حضور سفیر بنگلادش در کرمان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: امکان تامین چند مورد از اقلام وارداتی کشور بنگلادش از ایران در استان کرمان وجود دارد اما زمینه های همکاری به همین مقدار محدود نمی شود و با توجه به اراده ای که در دو کشور وجود دارد امیدواریم سطح تجارت از این مقدار خیلی کم به رقم قابل توجهی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روابط اقتصادی کرمان و بنگلادش

افزایش روابط اقتصادی کرمان و بنگلادش