مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-20پزشكي

دو کودک 6 و 9 ساله در میان بستری های حاد تنفسی در کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مشارکت مردم و خودمراقبتی آنها برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهمترین راهکار مهار کرونا در شرایط فعلی است.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مشارکت مردم و خودمراقبتی آنها برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهمترین راهکار مهار کرونا در شرایط فعلی است.

سید علیرضا مروجی، اظهار کرد: در روز شنبه (29، شهریور ماه) 26 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند که دو کودک 6 و 9 ساله در بین آنها دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: از ابتدای شروع کرونا تاکنون 60 هزار و 489 نفر به مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل مراجعه کردند که از این تعداد 2 هزار و 880 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

وی اعلام کرد: هم اکنون 149 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند که 30 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه درمان می شوند.

مروجی با اشاره به فرا رسیدن فصل پاییز و شروع بیماری های این فصل، به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامت خود و جامعه اصول سه گانه فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از هرگونه تجمع را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کودک 6 و 9 ساله در میان بستری های حاد تنفسی در کاشان

دو کودک 6 و 9 ساله در میان بستری های حاد تنفسی در کاشان