مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-20اجتماعي

حاجی میرزایی: مسؤولیت توسعه آموزش های مهارتی بر عهده دانشگاه شهید رجایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش پس از زیارت آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه شهید رجایی، در دیدار با رییس، - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر دانشگاهی باید مرتبط با اهداف تأسیس خود فعالیت داشته باشد، افزود: مسؤولیت توسعه آموزش های مهارتی بر عهده دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش پس از زیارت آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه شهید رجایی، در دیدار با رییس، معاونان و کارکنان دانشگاه شهید رجایی که در آستانه بازگشایی دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت فنی و حرفه ای در کشور مطلوب نیست و بخش عظیمی از افرادی که در صنایع کشور فعال هستند، فاقد تحصیلات مهارتی هستند.

وی افزود: موظف به توسعه آموزش مهارت ها هستیم و تفاوت این دانشگاه با سایر دانشگاه ها در مأموریت ویژه ای است که در حوزه مهارت آموزی به آن محول شده است؛ بنابراین دانشگاه شهید رجایی باید برای توسعه مهارت ها و آموزش مهارت های کشور گام های بلندی بردارد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: آمار دانشجویان فنی در این دانشگاه چند برابر شده و جای تقدیر دارد، اما نسبت به نیاز کشور بسیار ناچیز است، بنابراین شرایط باید به گونه ای باشد که افراد به راحتی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: مسؤولیت توسعه آموزش های مهارتی بر عهده دانشگاه شهید رجایی است

حاجی میرزایی: مسؤولیت توسعه آموزش های مهارتی بر عهده دانشگاه شهید رجایی است