مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-20اقتصادي

پتانسیل بالای خرم دره برای کشت کلزا


سالانه 7 میلیارد دلار به واردات دانه های روغنی در کشور اختصاص داده می شود، این در حالی است که کشورمان از پتانسیل بالایی در حوزه کشت دانه های روغنی برخوردار است.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: سالانه 7 میلیارد دلار به واردات دانه های روغنی در کشور اختصاص داده می شود، این در حالی است که کشورمان از پتانسیل بالایی در حوزه کشت دانه های روغنی برخوردار است.

حجت محمدی شامگاه دیروز (29 شهریورماه) در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان خرم دره با بیان اینکه پارسال یک هکتار از مراتع این شهرستان بر اثر آتش سوزی از بین رفت، اظهار کرد: متاسفانه آتش سوزی آسیب های چند ساله در مراتع و مزارع از خود به جای می گذارد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در مراتع ممکن است نسل بعضی از حیوانات به ‍ویژه حیوانات کمیاب را به خطر اندازد، عنوان کرد: اکثر آتش سوزی ها در مراتع به علت بی مبالاتی و عامل انسانی رخ می دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه پیشگیری همواره باید در اولویت مدیریت بحران باشد، ادامه داد: تمهیدات لازم برای مدیریت بحران باید قبل از وقوع حوادث اندیشیده شود تا شاهد افزایش خسارت در مواقع بحرانی نباشیم .

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز در حریم رودخانه ها و تغییر مسیر سیلاب از دلایل عمده افزایش خسارت در زمان وقوع سیل است، بیان کرد: امسال توجه ویژه ای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل بالای خرم دره برای کشت کلزا

پتانسیل بالای خرم دره برای کشت کلزا