مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-20اقتصادي

معرفی 242 مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر از معرفی 242 مددجو برای گرفتن تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر از معرفی 242 مددجو برای گرفتن تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل خبر داد.

نبی ناظری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تاکنون 20 مورد وام ضروری کرونایی با اعتبار یک میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین 10 مورد وام ودیعه مسکن کرونایی با اعتبار دو میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش امداد این شهرستان پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر با بیان اینکه در این شهرستان تاکنون 12 واحد مسکن با اعتباری بالغ بر 155 میلیون ریال احداث شده است، گفت: همچنین یک مورد تعمیرات با 50 میلیون ریال انجام شده است.

ناظری در خصوص اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت پوشش امداد امام (ره) افزود: تاکنون برای ایجاد اشتغال 242 مددجو برای گرفتن تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد به 73 نفر 33 میلیارد و 810 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی درباره کمک بلاعوض به مددجویان با همکاری سپاه و فرمانداری شهرستان گفت: به 202 نفر مبلغ یک میلیارد و 10 میلیون ریال کمک بلاعوض داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 242 مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل

معرفی 242 مددجو برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل