مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-20اجتماعي

آبرسانی به 59 روستای کرمانشاه با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید


با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس در بیست و یکمین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران، 59 روستای استان کرمانشاه آبدار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس در بیست و یکمین هفته پویش هر هفته_الف_ب_ایران، 59 روستای استان کرمانشاه آبدار شدند.

 براساس این گزارش، امروز 19 روستای کرمانشاه، 17 روستای صحنه، 10 روستای سرپل ذهاب، چهار روستای ثلاث باباجانی، چهار روستای گیلان غرب، سه روستای کنگاور، یک روستا سنقروکلیایی، یک روستا دالاهو، در بیست و یکمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران وارد مدار بهرهبرداری شدند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان در  این مراسم، اظهار داشت: با افتتاح این طرح 3 هزار و 972 خانوار با جمعیتی بالغ بر 14 هزار و 360 نفر از آب شرب سالم برخوردار شدند.

علی رضا کاکاوند با تاکید بر اینکه در مجموع برای آبرسانی به این روستاها بیش 297 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است، ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها 124 کیلومتر خط انتقال، 17 کیلومتر شبکه توزیع آب، سه ایستگاه پمپاژ با توان پمپاژ 52 لیتر برثانیه، 860 مترمکعب مخزن، اجرا شده است.

وی مجموع اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این پروژه ها را 100 نفر اعلام کرد و افزود: شاخص بهرمندی آب شرب در استان کرمانشاه به حدود 82 درصد رسید که امیدورایم با اجرای این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 59 روستای کرمانشاه با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید

آبرسانی به 59 روستای کرمانشاه با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید