مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-20پزشكي

افتتاح مرکز تسهیلات زایمانی کشتگان سراوان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مرکز تسهیلات زایمانی کشتگان سراوان در 180 کیلومتری سراوان با مشارکت خیرین سلامت محلی و دو خیر سلامت از استان هرمزگان و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، هاشمی شهری اظهار کرد: مرکز تسهیلات زایمانی کشتگان سراوان در 180 کیلومتری سراوان  با مشارکت خیرین سلامت محلی و دو خیر سلامت از استان هرمزگان و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسید.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در چند سال اخیر خیران سلامت قدم های موثری  در توسعه سلامت استان برداشته اند خاطر نشان کرد: توسعه خدمات سلامت در دورترین نقاط و مناطق کمتر برخوردار از برنامه های حوزه سلامت است که با جدیت آن را دنبال می کنیم و  بنا داریم دامنه مراقبت های سلامت را در مناطق مرزی و دور دست گسترش دهیم و قطعا از مشارکت خیرین سلامت در زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم عزیز مناطق دور دست استان استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: منطقه کشتگان سراوان با جمعیتی بالغ بر 4 هزار و 600 نفر جمعیت و در 180 کیلو متری سراوان است که همکاران ما به دلیل بعد مسافت طولانی برنامه خدمات رسانی سلامت را در قالب مرکز جامع سلامت کشتگان و خانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز تسهیلات زایمانی کشتگان سراوان

افتتاح مرکز تسهیلات زایمانی کشتگان سراوان