مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-20سياسي

تاثیر بازگشایی مداس بر افزایش کرونا تا هفته آینده اعلام شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: تا هفته آینده تاثیر بازگشایی مدارس بر افزایش شیوع ویروس کرونا توسط آموزش و پرورش و علوم پزشکی ارائه شود.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: تا هفته آینده تاثیر بازگشایی مدارس بر افزایش شیوع ویروس کرونا توسط آموزش و پرورش و علوم پزشکی ارائه شود.

بهروز ندایی 30 شهریور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: امسال در بازگشایی مدارس شاهد وضعیت خاصی در سراسر کشور و استان اردبیل بودیم اما خوشبختانه آموزش و پرورش استان اردبیل برای هر سه وضعیت قرمز، زرد و سفید برنامه های مدونی را آماده کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و علوم پزشکی باید در یک همکاری منسجم از شیوع کروناویروس در بین دانش آموزان و معلمان پیشگیری کنند، خاطرنشان کرد: از 15 شهریور ماه طبق مصوبه وزارت آموزش و پرورش مدارس بازگشایی شده و ما شاهد فعالیت واحدهای آموزشی در سراسر استان نیز هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه در یک پایش منسجم باید تاثیر بازگشایی مداس بر افزایش کرونا مشخص شود، گفت: تا هفته آینده این آمار به استانداری و مسئولان مرتبط اعلام شود تا در جریان روند شیوع این بیماری قرار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بازگشایی مداس بر افزایش کرونا تا هفته آینده اعلام شود

تاثیر بازگشایی مداس بر افزایش کرونا تا هفته آینده اعلام شود