مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-19سياسي

دستاوردهای دفاع مقدس


فقط خدا می داند، اگر قدرت «بازدارندگی» و قدرت «اقدام پیش دستانه» ارتش اسلام در منطقه نبود، چه فاجعه ای در ایران و غرب آسیا و حتی در جهان به واسطه شکل گیری دولت داعش رخ می داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی به بررسی دستاوردهای دفاع مقدس پرداخت.

متن یاددشات به شرح ذیل است:  هشت سال دفاع مقدس، یک قطعه طلایی در تاریخ ایران چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام است که نظیری برای آن نمی توان یافت.

در هیچ مقطعی از تاریخ ایران سراغ نداریم که تمامی کفر در برابر تمامی اسلام قرارگیرد و فرماندهی جنگ به عهده یک فقیه عادل، یک حکیم الهی، یک مرجع فیلسوف شجاع و یک روحانی سیاستمدار چیره دست باشد.

ما آغازکننده جنگ نبودیم و در این معرکه مظلوم واقع شدیم، اما دشمن را زمینگیر کردیم و نگذاشتیم به اهداف شوم خود برسد.

جهان انسانیت جنگ ما را دفاع مقدس، جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا و جنگ ایمان و رذالت، جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد دید و در کنار ملت ایران از این مظلومیت دفاع کرد.

ما در هشت سال دفاع مقدس جهان انسانیت را در برابر اقیانوسی از معارف  الهی، ایثار و ازخودگذشتگی ملت و آموزه های سترگ انسانی قرار دادیم و نشان دادیم برای حفظ اسلام جنگیدیم و این حقیقت در وصیتنامه شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دفاع مقدس

دستاوردهای دفاع مقدس