مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-19اقتصادي

بُرج فناوری کرمانشاه می تواند به نماد توسعه استان تبدیل شود


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تکمیل پروژه برج فناوری پارک علم وفناوری می تواند آن را به نماد توسعه استان تبدیل کند، گفت: همه تلاش ما این است این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

- بُرج فناوری کرمانشاه می تواند به "نماد توسعه" استان تبدیل شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تکمیل پروژه برج فناوری پارک علم وفناوری می تواند آن را به نماد توسعه استان تبدیل کند، گفت: همه تلاش ما این است این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

هوشنگ بازوند در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید که امروز (29 شهریور) با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، با تاکید بر تسریع احداث برج فناوری استان گفت: این برج چندسالی پیشرفت خوبی نداشت و اطمینان داریم که تکمیل آن می تواند این برج را به نماد توسعه استان تبدیل کند.

وی افزود: امسال برای تکمیل این پروژه 6.

1 میلیارد تومان اعتبار لحاظ کردیم که در اسرع وقت پرداخت می کنیم و این انتظار را داریم که مسئولان جهاد دانشگاهی طبق وعده ای که داده اند تا پایان آذرماه فاز اول این پروژه را تکمیل کنند و تا پایان سال نیز پرونده این پروژه بسته شود، هرچند که این زمان برای تکمیل پروژه کمی خوشبینانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بُرج فناوری کرمانشاه می تواند به نماد توسعه استان تبدیل شود

بُرج فناوری کرمانشاه می تواند به نماد توسعه استان تبدیل شود