مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-19سياسي

خاطرات 32 بانوی رزمنده رامسری کتاب می شود


فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه درس های دفاع مقدس برای همیشه ماندگار است، گفت: سعی در جمع آوری آثار رزمندگان و شهدا و ساخت مستند اعم از کتاب و کلیپ و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، محمد رضا خمسیه  عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه تاریخ هر کشوری نقاط عطفی وجود دارد که سال ها درس های بزرگ برای همه اقشار داشته و صرفا محدود به 8 سال جنگ تحمیلی نبوده است، افزود: همچون روز عاشورا درس های دفاع مقدس در واقع ادامه دار است و سال های سال انقلاب ما به واسطه جنگ به جهانیان صادر شد.

وی اولین درس دفاع مقدس را  ایستادگی دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس گواه بر این است که همیشه در برابر بیگانگان ایستادند و با شرایط سخت درس های بزرگ از زمان قبل از انقلاب و همچنین بعد از آن در سرزمین های متعدد ایستادگی کردند که هر ملتی مقاومت کرد پیروز شد که در واقع مقاومت اقتصادی به معنی مقاومت در برابر مشکلاتی است که دشمن ایجاد کرده است.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت رامسر تصریح کرد: دومین درس دفاع مقدس شعار ما می توانیم است که به معنی توانستن با اعتماد به نفس و توکل بر خدا که رزمندگان نیز در آن زمان با دستان خالی و تنها با ایمان به خدا توانستند پیروز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات 32 بانوی رزمنده رامسری کتاب می شود

خاطرات 32 بانوی رزمنده رامسری کتاب می شود