مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-19ورزشي

گفتمان دفاع مقدس فرصت تقویت خودباوری و خودکفایی است


فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه گفتمان دفاع مقدس بهترین فرصت خودباوری و خودکفایی است گفت: برنامه های امسال با شعار «ما قوی هستیم» در محورهای ورزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری بعد از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از هشت سال حماسه و ایثار رزمندگان اسلام، 220 عنوان برنامه با موضوعات مختلف در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی گفت: برنامه های امسال با شعار ما قوی هستیم در محورهای ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و در قالب فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمندی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: یکی از راهکارهای ما برای انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان استفاده از فضای مجازی است که ما در هفته دفاع مقدس تلاش می کنیم تمرکز ویژه ای در این حوزه داشته و به دنبال تاثیرگذاری در این فضا هستیم.

وی در این زمینه نقش اثرگذار رسانه ها را یادآور شد و گفت: باید رسانه ها و فضای مجازی تمرکز زیادی برای نمایش زیبایی های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان داشته باشند تا بدین وسیله شاهد ارتباط گیری آنها با فرهنگ دفاع مقدس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان دفاع مقدس فرصت تقویت خودباوری و خودکفایی است

گفتمان دفاع مقدس فرصت تقویت خودباوری و خودکفایی است