مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-19سياسي

نشست مجازی «تجاوز صدام و مقاومت مردم ایران» در ژاپن


به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن نشست تخصصی «تجاوز صدام و مقاومت مردم ایران» را امروز (29 شهریور 1399) برگزار می کند.

- به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن نشست تخصصی تجاوز صدام و مقاومت مردم ایران را امروز (29 شهریور 1399) برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه سلسله نشست های رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن به ویژه در فضای مجازی، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران، نشست تخصصی با عنوان تجاوز صدام و مقاومت مردم ایران از سوی رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن برگزار می شود.

در این برنامه و علاوه بر سخنرانی حسین دیوسالار، رایزن فرهنگی کشورمان در ژاپن، شیزوکو تسویا، رییس انجمن مردم نهاد ژاپنی موست، حجت الاسلام ابراهیم ساوادا، اسلام شناس و معاون نمایندگی المصطفی (ص) در ژاپن و خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) تنها مادر شهید ژاپنی مقیم ایران نیز به روایت موضوعات مرتبط و ارائه مباحثی در این زمینه با توجه به شناخت که در اختیار دارند، خواهند پرداخت.

تسویا از پزشکانی است که نقش بسیار مهمی در خصوص معرفی فجایع حمله شیمیایی صدام به جهانیان و همچنین درمان برخی از جانبازان شیمیایی داشته و در این زمینه کتبی را هم منتشر کرده و ارتباطات نزدیکی را میان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجازی «تجاوز صدام و مقاومت مردم ایران» در ژاپن

نشست مجازی «تجاوز صدام و مقاومت مردم ایران» در ژاپن