مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-19سياسي

کسانی که کشور را ورشکسته کردند آن را به مرحله باج گیری خارجی رساندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جمیل السید نماینده پارلمان لبنان در توییتی ضمن انتقاد از عملکرد گروههای غربگرا و وابسته به آمریکا که لبنان را به این حال و روز انداخته اند، - نماینده پارلمان لبنان در توییتی از عملکرد گروه های غربگرا و وابسته به آمریکا که لبنان را به این حال و روز انداخته اند، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جمیل السید نماینده پارلمان لبنان در توییتی ضمن انتقاد از عملکرد گروههای غربگرا و وابسته به آمریکا که لبنان را به این حال و روز انداخته اند، از بی تدبیری آنها در ساقط کردن دولت حسان دیاب سخن گفت.

وی نوشت: کسانی که کشور را ورشکسته کردند آنرا به این مرحله از باج گیری خارجی یعنی پول در ازای تسلیم شدن، رسانده اند.

(اشاره به باج خواهی آمریکا و غربی ها مبنی بر اینکه اگر لبنانی ها میخواهند پول به آنها تزریق شود باید تسلیم خواسته های واشنگتن و غرب شوند).

السید تاکید کرد: کسانی که دولت دیاب را بدون اینکه به تبعات آن فکر کنند، و بدون اینکه جایگزینی برای آن بیایند، ساقط کردند؛ در واقع به خود و متحدانشان ضربه زدند و پشیمان شدند.

گفتنی است که حسان دیاب نخست وزیر لبنان دوشنبه بیستم مرداد ماه با اعلام استعفای دولت، تاکید کرده بود: کسانی که فساد آنها فاجعه انفجار بیروت را آفرید، بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که کشور را ورشکسته کردند آن را به مرحله باج گیری خارجی رساندند

کسانی که کشور را ورشکسته کردند آن را به مرحله باج گیری خارجی رساندند