مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-19سياسي

رژه نیروهای مسلح در قم برگزار نمی شود/توزیع 6 هزار بسته معیشتی به همراه عکس شهدا


جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: هرسال با آغاز دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح اجرا می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه اجرا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا موحد امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نماد شجاعت، ایثار و ولایتمداری است.

وی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله در حالی به ملت ایران تحمیل شد که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و با کمبودهای بسیاری مواجه بودیم، تصریح کرد: دشمنان برای در هم شکستن ایران با یکدیگر هم پیمان شده بودند تا ما را به زانو در بیاورند اما اقتدار و از خود گذشتگی ها موجب شد که دشمن حتی نتواند یک وجب از خاک ایران دست درازی کند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با عنوان اینکه فرماندهان جنگ را جوانان تشکیل می دادند، تصریح کرد: اما طراحی هایی که در عملیات های گوناگون توسط فرماندهان انجام شد، شگفتی دنیا را به دنبال داشت.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر طرح عملیات والفجر 8 در بهترین دانشگاه های نظامی دنیا تدریس می شود، عنوان کرد: درحالی که روزهای ابتدایی جنگ برای تامین سیم خاردار با مشکل مواجه بودیم اما امروز از نظر تولید موشک به اقتدار و توانمندی رسیدیم و این مسئله موجب ترس دشمنان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه نیروهای مسلح در قم برگزار نمی شود/توزیع 6 هزار بسته معیشتی به همراه عکس شهدا

رژه نیروهای مسلح در قم برگزار نمی شود/توزیع 6 هزار بسته معیشتی به همراه عکس شهدا