مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-19اقتصادي

جاده پر پیچ و خم بنگاه ها برای رسیدن به وام کرونا


دریافت وام 12 درصدی با بازپرداخت های ماهیانه میلیونی و به شرط اینکه هیچ کارگری اخراج و تعدیل نشود؛ پیش شرط های دریافت وام کرونا برای کسب وکارهاست و بسیاری از فعالان اقتصادی معتقدند آن ها در شرایط سخت اقتصادی توان بازپرداخت وام جدید و تعهد جدید بانکی را .

- دریافت وام 12 درصدی با بازپرداخت‌های ماهیانه میلیونی و به‌شرط اینکه هیچ کارگری اخراج و تعدیل نشود؛ پیش‌شرط‌های دریافت وام کرونا برای کسب‌وکارهاست و بسیاری از فعالان اقتصادی معتقدند آن‌ها در شرایط سخت اقتصادی توان بازپرداخت وام جدید و تعهد جدید بانکی را اصلاً ندارند و از همین رو برای دریافت وام کرونا هم اقدامی را انجام نداده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ در شرایطی که دولت بیش از 5 ماه است وامی تحت عنوان «تسهیلات به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا» را مصوب کرده است، ولی طبق اعلام مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون تنها 5 هزار و 550 واحد کسب‌وکار و درمجموع 575 میلیون تومان وام دریافت کرده‌اند.

اعدادی که به‌خوبی نشان می‌دهد در شرایطی که وضعیت اقتصادی بسیاری از کسب‌وکار‌ها خوب نیست و تعداد زیادی از آن‌ها حتی ورشکست شده‌اند؛ کمتر فعال اقتصادی و تولیدکننده‌ای به دنبال گرفتن وام کرونایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده پر پیچ و خم بنگاه ها برای رسیدن به وام کرونا

جاده پر پیچ و خم بنگاه ها برای رسیدن به وام کرونا