مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-19اقتصادي

غار علیصدر در نیمه دوم سال باز است/ ارائه تخفیف های ویژه در بازدید از غار


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از فعالیت غار در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: تخفیف های ویژه ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال سال سختی برای حوزه گردشگری به ویژه غار علیصدر بود اظهار کرد: طی 6 ماه نخست سال جاری 86 درصد کاهش بازدیدکننده داشتیم در حالی که سال گذشته تعداد بازدیدکنندگان 570 هزار نفر بود.

وی با اشاره به اینکه امسال طی 6 ماه گذشته تعداد بازدیدکنندگان 70 هزار نفر و میزان درآمد 3.

5 میلیارد تومان بود بیان کرد: به حدی میزان درآمد در سال جاری کاهش یافت که مزایای عمومی و جانبی پرسنل شرکت را قطع کردیم و با حداقل درآمد کار می کنیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با تاکید بر اینکه در 6 ماه دوم سال نیز غار علیصدر همراه با پروتکل های بهداشتی باز است افزود: غار علیصدر روز تعطیل ندارد و جمعه ها نیز فعال است و با رعایت سه اصل بهداشتی آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از استاندار همدان که از تعطیل شدن غار حمایت نکرد و بر فعالیت غار صحه گذاشت تصریح کرد: با توجه به اینکه اقتصاد روستای علیصدر و شهرستان کبودراهنگ از فعالیت غار است نمی توان این مجموعه گردشگری را تعطیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر در نیمه دوم سال باز است/ ارائه تخفیف های ویژه در بازدید از غار

غار علیصدر در نیمه دوم سال باز است/ ارائه تخفیف های ویژه در بازدید از غار