مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-19پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: خاکریز اول جبهه سلامت کشور نیاز به پشتیبانی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان، خاکریز اول جبهه سلامت کشور است و این خاکریز همچنان نیاز به پشتیبانی دارد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: خاکریز اول جبهه سلامت کشور نیاز به پشتیبانی دارد ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان، خاکریز اول جبهه سلامت کشور است و این خاکریز همچنان نیاز به پشتیبانی دارد.

دکتر هاشمی شهری افزود: اقلیم خاص و تقریبا متفاوت، همسایگی با مناطق حاره ای در شبه قاره هند، مرزهای طولانی و رفت و آمدهای مکرر تجاری و شخصی در دوسوی مرز شرایط منحصر بفردی را برای استان ما ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در حالی که ویروس فلج اطفال در آنسوی مرزهای شرقی ما همچنان قربانی می گیرد، به واسطه توسعه نسبی مراکز خدماتی، با تلاش مجموعه بهداشت و درمان و با مشارکت خوب مردم از سال 1383 تاکنون هیچ موردی از فلج اطفال در سیستان و بلوچستان و به طبع آن در هیچ نقطه ای از کشور مشاهده نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه گفت: ثمرات این موفقیت ها صرفا به سیستان و بلوچستان خلاصه نمی شود و همکاران ما به نوعی مرزبان سلامت کل کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام توان خود را برای افزایش منابع انسانی و تخصصی استان و توسعه کامل زیر ساخت های فیزیکی و تجهیزاتی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: خاکریز اول جبهه سلامت کشور نیاز به پشتیبانی دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: خاکریز اول جبهه سلامت کشور نیاز به پشتیبانی دارد