مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-19سياسي

رویکردهای جدید بنیاد شهید در راستای خدمت به ایثارگران


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخلاف ادعای آمریکا، داروهای خاص و مورد نیاز بیماران و همچنین جانبازان همچنان تحریم است و اجازه نمی دهند این داروها وارد کشورمان شوند.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخلاف ادعای آمریکا، داروهای خاص و مورد نیاز بیماران و همچنین جانبازان همچنان تحریم است و اجازه نمی دهند این داروها وارد کشورمان شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سعید اوحدی که امروز در یک نشست خبری سخن می گفت، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران رویکردهای جدیدی را در راستای خدمت به جامعه ایثارگری در پیش گرفته است که از جمله آنها رعایت بیش از پیش اخلاق و تواضع در مقابل جامعه ایثارگری، پاسخگویی به ایثارگران، تقویت اعتبار و جایگاه بیش از پیش بنیاد شهید، مدیریت جهادی، انضباط مالی و اداری، استفاده از ظرفیت های مشارکت پذیری، شایسته سالاری و ایجاد نظام بهره وری و عدم تمرکزگرایی و تفویض اختیار به استان ها از جمله این رویکردها به شمار می روند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل شوراهای راهبردی اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و اطلاع رسانی گفت: تمامی اقدامات در راستای ارائه خدمات مذکور به جامعه ایثارگری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای جدید بنیاد شهید در راستای خدمت به ایثارگران

رویکردهای جدید بنیاد شهید در راستای خدمت به ایثارگران