مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-19سياسي

تبلیغات دینی باید به روز باشد/ لزوم استفاده از وقف برای تسهیل ازدواج


وظیفه روحانیت مثل امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)در بحث تبلیغات سنگین است و نیاز امروز جامعه ما است که تبلیغات دینی در آن پررنگ و بروز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی وقف که با موضوع ترویج فرهنگ اهل بیت علیه السلام در جوار آستان مقدس امام زادگان طاهر و مطهر (ع) خیرآباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز اول ماه صفر است در این روز مصیبت بزرگی رخ داد و آن هم ورود اهل بیت علیه السلام به شام است که مصائب بزرگی را به همراه داشت ولی خطبه آتشین امام سجاد علیه السلام و گریه های سه ساله امام حسین (ع) ورق را به نفع اهل بیت علیه السلام برگرداند.

وی گفت: وظیفه روحانیت مثل امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)در بحث تبلیغات سنگین است و نیاز امروز جامعه ما است که تبلیغات دینی در آن پررنگ و بروز باشد.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: اگر ما شاخص و معیار درستی که ولایت فقیه و مواضع رهبری معظم را به مردم بشناسانیم می توانیم در مقابل دشمنان و منحرفان بازنده نباشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به انتخابات سال 1400 نیز اشاره داشت و بیان کرد: ما در سال بعد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم و دروغ پردازی و تخریب ها اتفاق خواهد افتاد و اگر بی تفاوت باشیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات دینی باید به روز باشد/ لزوم استفاده از وقف برای تسهیل ازدواج

تبلیغات دینی باید به روز باشد/ لزوم استفاده از وقف برای تسهیل ازدواج