مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-19سياسي

برگزاری هفته دفاع مقدّس، حقانیت دفاع مقدس را به جهانیان نشان می دهد


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام ضمانت نامه دارد و آن ضمانت نامه کربلا و عاشورا است، خاطرنشان کرد: انقلاب روح الله هم ضمانت دارد و آن دفاع مقدّس است اگر دفاع مقدس را نداشتیم، - ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام ضمانت نامه دارد و آن ضمانت نامه کربلا و عاشورا است، خاطرنشان کرد: انقلاب روح الله هم ضمانت دارد و آن دفاع مقدّس است اگر دفاع مقدس را نداشتیم، سرنوشت انقلاب ما نامعلوم بود.

حجت الاسلام حسین جلالی صبح امروز 29 شهریورماه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: یکی از علمای اهل تسنن به یکی از علمای اهل شیعه می گوید شما چقدر عاشورا را تکرار می کنید مرگ و شهادت یک سال، دوسال، 5 سال نه 1400 سال! عالم شیعه مطلبی را متذکر می شود و می گوید ما در جریان غدیر سستی کردیم و سالرزو غدیر حقانیت، شناخت و معرفت غدیر را به فراموشی سپردیم و مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود و در عاشورا چنین نخواهیم کرد و هر سال باشکوه تر تکرار می کنیم.

وی افزود: در عاشورا مسئله اختلافی نیست شیعه، سنی، یهودی، زرتشتی و بودایی آن را قبول و باور دارند و نذر و نذورات می کنند، عاشورا تکرار واقعه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته دفاع مقدّس، حقانیت دفاع مقدس را به جهانیان نشان می دهد

برگزاری هفته دفاع مقدّس، حقانیت دفاع مقدس را به جهانیان نشان می دهد