مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-19اقتصادي

رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همدان 20 درصد کاهش یافته است


میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی توسط مردم استان همدان و دیگر اقشار جامعه از 82 درصد به 62 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرمز است و برای عبور از این شرایط باید پروتکل ها را دقیق اجرا کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه باید نظارت های بیشتری بر پایانه های حمل و نقل در سطح استان همدان انجام شود، گفت: بازرسی ها از امکان عمومی با جدیت بیشتر انجام و با متخلفین برخورد جدی و قانونی شود.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید نسبت به بررسی شرایط شهرستان ها و انجام مصوبات ستاد و کنترل شرایط اقدام کنند، گفت: ضرورت مراقبت از سلامت دانش آموزان مدارس باید در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان قرار گیرد.

استاندار همدان همچنین با بیان اینکه اشکالات و نواقص برنامه شاد باید هرچه سریع تر در استان همدان حل شود تا دانش آموزان از آن بهره مند شوند، گفت: آموزش و پرورش استان همدان به تشکیل کلاس ها به صورت حضوری اکتفا نکند و کلاس های آنلاین را نیز برگزار کند وی با بیان اینکه تاکید می شود از ظرفیت اولیای دانش آموزان برای همراهی و همکاری بیشتر استفاده شود، گفت: تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر عدم برگزاری راهپیمایی اربعین است و در استان همدان نیز، هیچ گونه برنامه ای برای اربعین امسال انجام نخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همدان 20 درصد کاهش یافته است

رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همدان 20 درصد کاهش یافته است