مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-19سياسي

بهره برداری اوقاف باید مطابق تعظیم شعائر و ترویج فرهنگ اسلام باشد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه اوقاف امین مردم است و مصلحت وقف را در نظر دارد گفت: بهره برداری اوقاف باید مطابق تعظیم شعائر و ترویج فرهنگ اسلام باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر شنبه در نشست تخصصی وقف با موضوع در ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) که در جوار آستان مقدس امام زادگان طاهر و مطهر خیرآباد برگزار شد اظهار داشت: امروز اول ماه صفر است در این روز مصیبت بزرگی رخ داد و آن هم ورود اهل بیت علیه السلام به شام است که مصائب بزرگی را به همراه داشت ولی خطبه آتشین امام سجاد علیه السلام و گریه های سه ساله امام حسین ع ورق را به نفع اهل بیت علیه السلام برگرداند.

وی گفت: وظیفه روحانیت مثل امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در بحث تبلیغات سنگین است و امر تبلیغ با سختی هایی که دارد، نیاز امروز جامعه ما است که تبلیغات دینی در آن پررنگ و بروز باشد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: نظام ما دینی است و خروجی های برخی از عملکردها بر ضد روحانیت است و این است که مردم ما را سرگردان کرده است و این آفت ها اعتبار انقلاب و نظام را در نزد مردم گاهاً خدشه دارد کرده است و این دوگانگی آنها را بعضاً از دین و روحانیت جدا کرده است و به همین لحاظ تبلیغات صحیح و بر پایه معرفی اسلام واقعی سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری اوقاف باید مطابق تعظیم شعائر و ترویج فرهنگ اسلام باشد

بهره برداری اوقاف باید مطابق تعظیم شعائر و ترویج فرهنگ اسلام باشد