مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-19دانش

نحوه برگزاری آزمون های شفاهی علوم پزشکی تغییر کرد/ اعلام شرایط جدید


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به شرایط شیوع کروناویروس در کشور گفت: این شرایط موجب شد که شیوه آزمون های شفاهی برای آزمون دکتری و دانشنامه گروه علوم پزشکی تغییر کند.

- دکتر سعید هاشمی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییراتی که برای آزمون های شفاهی دوره دکتری و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی بوجود آمده است گفت: پیش از این در آزمون های دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی و همچنین آزمون های دانشنامه تخصصی پزشکی و فوق تخصصی پزشکی مرحله مصاحبه و آزمون های شفاهی نیز برگزار می شد.

وی با اشاره به شرایط برگزاری آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی رشته های بالینی پزشکی گفت: در دوره های گذشته بعد از آزمون کتبی و کسب حدنصاب از سوی داوطلبان، افراد به آزمون شفاهی معرفی می شدند و در مراکز آموزشی درمانی به صورت ایستگاهی آزمون خود را به شکل عملی اجرا می کردند.

هاشمی نظری اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع کروناویروس و کاهش تردد داوطلبان آزمون دانشنامه، پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، شرایط آزمون شفاهی اعلام می شود و تمامی داوطلبان دارای حدنصاب در روزهای 7 و 8 مهرماه در تهران آزمون خود را برگزار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی به صورت KFP /PMP / OSCE /MMI و آزمون شفاهی دانشنامه فوق تخصصی به صورت PMP / OSCE همگی مبتنی بر رایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری آزمون های شفاهی علوم پزشکی تغییر کرد/ اعلام شرایط جدید

نحوه برگزاری آزمون های شفاهی علوم پزشکی تغییر کرد/ اعلام شرایط جدید