مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-19سياسي

رعایت 83 درصدی پروتکل های بهداشتی در استان کرمان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه مدارس، استان کرمان با 83 درصد، وضعیت بهتری به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی دارد در حالی که میانگین کشوری 77 درصد است، - ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه مدارس، استان کرمان با 83 درصد، وضعیت بهتری به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی دارد در حالی که میانگین کشوری 77 درصد است، بیان کرد: با وجود اینکه در زندان های کشور رعایت پروتکل ها ضعیف بوده، اما استان کرمان بهترین عملکرد را در زندان ها داشته و در بازدیدهای انجام شده عنوان فوق العاده عالی ذکر شده است.

دکتر محمدصادق بصیری ظهر امروز 19 شهریورماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه همچنان تاکید بر تشدید و رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا ویروس است، افزود: آمار نشان می دهد عدم رعایت ها و یا سهل انگاری موجب تشدید بیماری می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه کنترل ها در کل کشور تا حدودی پایین آمده و علی رغم اینکه وضعیت کرمان نسبت به دیگر استان ها بدتر نیست، اما همچنان در وضعیت قرمز هستیم و باید کنترل موارد دنبال شود.

بصیری با اشاره به اینکه در حوزه مدارس، استان کرمان با 83 درصد، وضعیت بهتری به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی دارد در حالی که میانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 83 درصدی پروتکل های بهداشتی در استان کرمان

رعایت 83 درصدی پروتکل های بهداشتی در استان کرمان