مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-19بين الملل

تلاش مقامات وزارت بهداشت ترامپ برای ساکت کردن دانشمندان حوزه کرونا


بر اساس ایمیل هایی که به دست نیویورک تایمز رسیده، مقامات وزارت خانه بهداشت و خدمات انسانی آمریکا سعی داشته اند دانشمندان مرکز کنترل و پیشگیری بیماری را ساکت کنند.

- بر اساس ایمیل هایی که به دست نیویورک تایمز رسیده، مقامات وزارت خانه بهداشت و خدمات انسانی آمریکا سعی داشته اند دانشمندان مرکز کنترل و پیشگیری بیماری را ساکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هیل ، پاول السکاندر ، مشاور وزارت بهداشت و خدمات انسانی که هفته جاری این گروه را به خاطر درگیری با مقام ارشد ارتباطی آژانس مایکل کاپوتو ترک کرد، از آن شوچات ، معاون مرکز کنترل و پیشگیری بیماری به خاطر مصاحبه ای که در ماه ژوئن داشت و در آن گفته بود میزان بسیار بیشتری ویروس در کشور وجود دارد ، انتقاد کرد.

الکساندر در انتقاد دو صفحه ای از مصاحبه شوچات نوشت: هدف او شرمنده کردن رییس جمهور است.

الکساندر بعدتر در ایمیلی به کاپوتو، که این هفته بعد از اظهارنظراتی با حمله به دانشمندان شاغل در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری و طرح این ادعا که آن ها ضدترامپ هستند به 60 روز مرخصی با حقوق رفت، شوچات را دوگانه خواند.

وی به کاپوتو گفت، به شوچات یادآور شود که طی شیوع آنفولانزای خوکی اچ 1 ان 1 در سال 2009 آمریکا، هزاران آمریکایی تحت کار او جان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مقامات وزارت بهداشت ترامپ برای ساکت کردن دانشمندان حوزه کرونا

تلاش مقامات وزارت بهداشت ترامپ برای ساکت کردن دانشمندان حوزه کرونا