مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-19حوادث

کشف 3 هزار دست لباس بیمارستانی قاچاق در بوکان


تیم های عملیاتی پلیس حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی بوکان موفق شدند 3 هزار دست لباس ایزوله بیمارستانی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

- سرهنگ سلمان حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تیم های عملیاتی پلیس در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان در یکی از محورهای مواصلاتی بوکان موفق شدند این تعداد لباس قاچاق را که مورد استفاده کادر بیمارستانی و پرستاران است، کشف کنند.

وی ارزش ریالی این میزان البسه قاچاق را بیش از 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند و از این رو پلیس بر خود واجب می داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

حیدری از تشکیل ستاد مقابله با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان در ماه های گذشته خبر داد و گفت: تیم های عملیاتی در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته و با اخلال گران بخش اقتصادی به شدت برخورد و عرصه را بر آنها تنگ تر می شوند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص های غیرمجاز و قاچاق، مراتب را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 هزار دست لباس بیمارستانی قاچاق در بوکان

کشف 3 هزار دست لباس بیمارستانی قاچاق در بوکان