مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-19پزشكي

توضیحات معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص واکسن آنفلوآنزا


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: لازم نیست همه به دنبال تزریق واکسن باشند بلکه کسانی که دارای بیماری زمینه ای، قلبی و عروقی، - ایسنا/لرستان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: لازم نیست همه به دنبال تزریق واکسن باشند بلکه کسانی که دارای بیماری زمینه ای، قلبی و عروقی، دیابت، ریوی، بیماران خاص، جانبازان و افراد شیمیایی این واکسن را تهیه و استفاده کنند.

دکتر محسن اسدبیگی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: واکسن آنفلوآنزا وارداتی است و امسال سازمان غذا و دارو اعلام کرده 16 میلیون واکسن را در مرحله اول وارد کند.

وی اضافه کرد: از این تعداد واکسن سهم لرستان دو درصد یعنی بین 250 تا 300 هزار است.

اسدبیگی با بیان اینکه قیمت واکسن آنفلوآنزا بین 40 تا 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است، افزود: این واکسن از طریق داروخانه ها توزیع خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: توصیه می کنیم متقاضیان این دارو را از طریق داروخانه ها تهیه کنند و سعی می کنیم سامانه ای را راه اندازی کنیم تا دارو به دست متقاضایان اصلی برسد.

وی با تاکید براینکه بیماران خاص و افراد در معرض خطر مثل کادر درمانی، افراد بالای 65 سال و کودکان بین سنین 2 تا 5 سال ضرورت دارد این واکسن را تزریق کنند، گفت: لازم نیست همه به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص واکسن آنفلوآنزا

توضیحات معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص واکسن آنفلوآنزا