مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-19سياسي

مقاومت دفاع مقدس ریشه در عاشورا دارد/ رونمایی 12 کتاب


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: ایثار، ایستادگی و مقاومت دوران دفاع مقدس ریشه در عاشورا دارد و باید برنامه ها به نسل های جامعه منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمن در ارزیابی هایش در حمله کشور به قدرت رهبری، مردم، عاشورا و اعتقادت مردم توجه نکرده بود، افزود: توجه نکردن به این محاسبات سبب شکست دشمن شده است.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر نیز شاهد خباثت های دشمنان علیه ایران اسلامی هستیم، گفت: مردم ما همواره تحت فرمان ولایت فقیه هستند و با اقتدار و عزتمند حضور دارد.

وی درس های ایستادگی و مقاومت، اقتدار را ناشی از عاشورا دانست و گفت: تمام دنیا بسیج شد که عراق و سوریه را شکست دهد و آن را در دست داعش قرار دهد اما شهیدان سلیمانی و همدانی با استفاده از پتانسیل مردمان عراق برابر داعش ایستاد و شهدایی دراین حوزه تقدیم شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دلاورمردان ما برابر دشمنان و استکبار ایستادند، گفت: جبهه مقاومت آنچه را که دارد از دفاع مقدس و رزمندگان این دوران است.

وی با تاکید براینکه دشمن به هیچیک از اهداف و آرزوهایش در دوران دفاع مقدس نرسیده است، یادآور شد: علیرغم فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت دفاع مقدس ریشه در عاشورا دارد/ رونمایی 12 کتاب

مقاومت دفاع مقدس ریشه در عاشورا دارد/ رونمایی 12 کتاب