مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19سياسي

خانه های هلال مراکز حیاتی مقابله با بحرانها و حوادث هستند


خانه هلال روستای ینگیجه بخش خاومیرآباد شهرستان مریوان ,باحضور مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان , فرماندار شهرستان مریوان ,امام جمعه شهرستان ,بخشدار خاومیرآباد,دهیار ینگیجه ,اهالی روستای ینگیجه و جمع پرشورـداوطلبان جمعیت هلال احمرشهرستان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج:جمعیت هلال احمراستان کردستان درابتدای آیین افتتاح ضمن تقدیر از حمایتهای  فرمانداری شهرستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی ،گفت : خانه های هلال بمنظور توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش های امدادی برای مقابله با حوادث راه اندازی می شوند .

 خانه های هلال پتانسیل قابل توجهی در راستای نهادینه نمودن آموزشهای همگانی و ارتقاء سطح آمادگی عموم مردم در خصوص مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی است .

 خانه هلال ، خانه مردم بوده و کلیه فعالیتهای آن مبنای مردمی و داوطلبی داشته و توسعه خانه های هلال می تواند ترویج اهداف و فعالیتهای انساندوستانه و خداپسندانه را بهمراه داشته باشد .

یکی دیگر از کارکردهای ارزشمند خانه های هلال این است که عموم مردم را به گونه ای  آموزش داده و آماده نمایند تا در اولین لحظات پس از حوادث طبیعی و غیر طبیعی ، می توانند بعنوان یک امدادگر زبده و آموزش دیده عمل نموده و قبل از رسیدن نیروهای امدادرسان جلوی بسیاری از خسارتهای جانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال مراکز حیاتی مقابله با بحرانها و حوادث هستند

خانه های هلال مراکز حیاتی مقابله با بحرانها و حوادث هستند