مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-19اقتصادي

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی آب، برق و مخابرات ایران در افغانستان


 نخستین نمایشگاه اختصاصی_تخصصی آب، برق، مخابرات و خدمات فنی و مهندسی ایران اول تا سوم مهر ماه در افغانستان برگزار میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری نمایشگاه های تجاری عامل توسعه صادرات کشور و ارزآوری است و در شرایط خطیر کنونی اهمیت آن صدچندان شده است.

تجار و بازرگانان افغانستان، ارتباطات تجاری گسترده ای در آسیای میانه داشته و با شراکت با طرف های ایرانی می توانند بخشی از مشکلات فراروی حضور شرکت های خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در این بازار را پوشش دهند.

نخستین نمایشگاه اختصاصی_ تخصصی آب، برق، مخابرات و خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان ، اول تا سوم مهر ماه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان و سازمان توسعه تجارت از شرکت های فناور، همراهی وزارت نیرو و هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل برگزار می شود.

بنا بر اعلام اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، در این نمایشگاه، اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران(مپتا) به عنوان تخصصی ترین تشکل صادراتی حوزه ICT جمهوری اسلامی ایران در قالب پاویون و به همراه شرکت های فعال در حوزه ICT حضور دارد و توانمندی های اعضای خود را به بازدیدگنندگان در این نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی آب، برق و مخابرات ایران در افغانستان

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی آب، برق و مخابرات ایران در افغانستان