مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-19اقتصادي

بخشدار مرکزی خاش: روستاییان و عشایر نقاط محروم نیازمند حمایت هستند


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط دشوار اقتصادی و تنگی معیشت اقشار محروم و مستمندان جامعه توجه به روستاییان و عشایر نقاط محروم شهرستان از ضرورت های اجتناب ناپذیر می باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط دشوار اقتصادی و تنگی معیشت اقشار محروم و مستمندان جامعه توجه به روستاییان و عشایر نقاط محروم شهرستان از ضرورت های اجتناب ناپذیر می باشد.

عیدمحمد قلندرزهی در حاشیه سمینار فرمانداران و بخشداران سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: ساماندهی امور مرزی، تعدیل و کنترل بازار و مقابله با گرانی ها و تامین کالاهای اساسی باید مورد توجه مسوولان دست اندرکار باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت های تامین و توزیع گاز شهرستان دارای خودروهای فرسوده بوده، بنابراین یکی از الزامات مهم بهره گرفتن از ظرفیت حمل و نقل ریلی برای تسهیل در امر خدمت رسانی به مردم در شرایط دشوار فصل سرد سال است.

قلندرزهی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماههای اخیر در نشست با مسوولان کشوری و استانی مخابرات مشکلات اختلال در اینترنت و آنتن دهی تلفن ثابت و همراه مطرح شده، اما اقدامی مناسب برای حل معضلات صورت نگرفته و نارضایتی ها و گلایه مندی های مردمی همچنان پابرجاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار مرکزی خاش: روستاییان و عشایر نقاط محروم نیازمند حمایت هستند

بخشدار مرکزی خاش: روستاییان و عشایر نقاط محروم نیازمند حمایت هستند