مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-19اقتصادي

پروژه ساخت واحد کاتالیست BZN2 در مجتمع پلیمر کرمانشاه آغاز شد


با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور پروژه ساخت واحد کاتالیست BZN2 در مجتمع پلیمر کرمانشاه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رستم آبادی صبح امروز در حاشیه مراسم آغاز به کار پروژه ساخت واحد کاتالیست BZN2 در مجتمع پلیمر کرمانشاه اظهار کرد: مجتمع پلیمر کرمانشاه در سال 1386 کلنگ زنی شده و در سال 1391 به بهره برداری رسیده که تولید اصلی آن پلی اتیلن سنگین که کاربرد ساخت لوله آبیاری، مخازن ذخیره بزرگ و کوچک است.

وی افزود: ظرفیت اسمی تولید در این واحد پلیمری 300 هزار تن در سال است که با همت و تلاش همکاران در چند سال گذشته جمع تولید سالیانه را به بالای 360 هزار تن رسانده ایم.

رییس مجتمع پلیمر کرمانشاه به اهمیت به کار گیری نیروی بومی در پروژه های تولیدی اشاره کرد و افزود: در این مجتمع 800 نیروی کار مشغول هستند که 99 درصد آن نیرو بومی کرمانشاهی است.

وی در ادامه با اشاره به روش آلمانی و ژاپنی تولید در این مجتمع گفت: پروژه ای که امروز ساخت آن آغاز شد، تبدیل اتیلن به پلی اتیلن به روش میتسویی ژاپن است که پیش بینی می شود تا 2 سال آینده با ظرفیت تولید 50 تن در سال به بهره برداری برسد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز در این مراسم با اشاره به تفاوت صنعت با کارخانه اشاره کرد و افزود: صنعت به انسان های تحصیل کرده نیاز دارد و امیدواریم با همین سرعت پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ساخت واحد کاتالیست BZN2 در مجتمع پلیمر کرمانشاه آغاز شد

پروژه ساخت واحد کاتالیست BZN2 در مجتمع پلیمر کرمانشاه آغاز شد