مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-19فرهنگي

با پکیج صدتایی بهترین فیلم های هالیوود آشنا شوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این نظر سنجی از بیش از دو هزار نفر فعال در عرصه سرگرمی آمریکا درباره برترین فیلم های ساخته شده در هالیوود نظرسنجی شده است و این اولین فهرست از 100 فیلم برتر هالیوود به انتخاب اهالی هالیوود محسوب می شود.

- نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر اقدام به معرفی برترین فیلم های سینمای آمریکا با نظرسنجی از برندگان اسکار، صاحبان استودیو های فیلمسازی و چهره های بانفوذ تلویزیونی کرده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این نظر سنجی از بیش از دو هزار نفر فعال در عرصه سرگرمی آمریکا درباره برترین فیلم های ساخته شده در هالیوود نظرسنجی شده است و این اولین فهرست از 100 فیلم برتر هالیوود به انتخاب اهالی هالیوود محسوب می شود.

در این فهرست بر خلاف برخی از فهرست های منتشر شده از سوی منتقدان جای فیلم های مهمی، چون 400 ضربه ساخته فرانسوا تروفو ، زندگی شیرین به کارگردانی فدریکو فلینی ، جویندگان طلا از چالی چاپلین و .

خالی است.

در میان اصناف گوناگون هالیوود نیز تفاوت نظر چشمگیری در انتخاب برترین فیلم ها دیده می شود.

به عنوان مثال کارگردانان و تهیه کنندگان در مجموع فیلم پدرخوانده را فیلم برتر خود معرفی کردند، اما از نگاه جامعه تصویربرداران، فیلم 2001: اودیسه فضایی برترین فیلم تاریخ هالیوود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پکیج صدتایی بهترین فیلم های هالیوود آشنا شوید

با پکیج صدتایی بهترین فیلم های هالیوود آشنا شوید