مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-19اقتصادي

70 درصد شهر قم بافت فرسوده است/ مشکلات شهر با تعارف و محافظه کاری حل نمی شود


وقتی تعریف بافت فرسوده را بدانیم متوجه می شویم که حدود 70 درصد شهر قم شامل بافت فرسوده می شود و به نسبت دیگر استان ها با کمال تأسف باید بگوییم که درصد بافت فرسوده بر این اساس در قم نسبتاً بالاست.

- خبرگزاری فارس - سید محمدمهدی موسوی: در سال های اخیر به دلیل تشدید مشکلات و معضلات اقتصادی تا حدودی نسبت به مسائل شهر و موضوعات مبتلابه آن کم توجهی یا بی توجهی صورت گرفته و این در حالی است که معمولاً مدیران و مسئولان شهری، در سخنرانی ها و نشست های خبری خود، داعیه توجه جدی به این مقولات را دارند اما در عمل به نظر می رسد که کم و کاستی ها و ضعف های مشهودی در این باره وجود دارد که باید هر کدام در جای خود، تحلیل آسیب شناسانه شود.

به این بهانه گفت وگویی داشته ایم با سیده شبنم فاطمی، مسئول انجمن مردم نهاد شهر که خود البته سابقه مسؤولیت های مختلف از جمله در جهاد دانشگاهی استان داشته و همچنین به عنوان طراح و معمار در بحث شهرسازی نیز به فعالیت مشغول است.

آنچه در ادامه می آید مشروح گفت وگوی صریح ما با وی در خصوص مهم ترین مشکلات و مسائل شهر مقدس قم است که البته در دل خود، دربردارنده راهکارها و پیشنهاداتی به مردم و مسؤولان برای رفع این مشکلات و یا حداقل کاستن از آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد شهر قم بافت فرسوده است/ مشکلات شهر با تعارف و محافظه کاری حل نمی شود

70 درصد شهر قم بافت فرسوده است/ مشکلات شهر با تعارف و محافظه کاری حل نمی شود