مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-19اقتصادي

افزایش 23 درصدی ورودی پرونده قاچاق در زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد پرونده های قاچاق تشکیل شده طی پنج ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد پرونده های قاچاق تشکیل شده طی پنج ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش دارد.

مرتضی ممیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بخش قاچاق کالا تعداد پرونده های تخلف در زنجان 305 فقره بوده که ارزش ریالی این تعداد پرونده بالای 288 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به افزایش ورود پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان، افزود: طی سال گذشته در همین بازه زمانی 246 فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده بود که تعداد پرونده های قاچاق تشکیل شده در پنج ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش دارد.

این مسئول با بیان اینکه همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده باش هستند، ادامه داد: اداره کل تعزیرات حکومتی با قاچاق کالا به جد برخورد می کند و مقابله با این پدیده شوم جلوی ایجاد اشتغال کاذب را می گیرد و باعث فعال شدن واحدهای تولیدی می شود.

ممیزی تصریح کرد: قاچاق کالا، پدیده ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 23 درصدی ورودی پرونده قاچاق در زنجان

افزایش 23 درصدی ورودی پرونده قاچاق در زنجان