مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-19اجتماعي

کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی با کمک صندوق محیط زیست


انصاری با اشاره به اینکه ایراد شکلی و مغایرت با قوانین بالادستی شهرداری تشکیل صندوق محیط زیست را تعویق انداخته است، گفت: محوریت صندوق محیط زیست شهرداری توسعه حمل و نقل عمومی و آلودگی هواست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در دویست و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران نسبت به عدم تشکیل صندوق محیط زیست تذکر داد و گفت: ماده 30 برنامه پنج ساله سوم توسعه تصریح می کند شهرداری موظف به تشکیل صندوق توسعه محیط زیست و حمل و نقل و فراهم کردن ساز و کارهای لازم در جهت توسعه محیط زیست است، اما تاکنون به رغم اینکه چند بار درباره آن تذکر دادیم ، هیچ اتفاقی نیفتاده است.

شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص ویژگی های این صندوق توضیح داد: صندوق های محیط زیست به طور کلی از جمله نهادهایی مالی هستند که در جهت جذب کمک های بیرون سازمانی (ملی و بین المللی) و با هدف کمک به بهبود وضعیت محیط زیست شکل می گیرند.

وی در ادامه گفت: این صندوق ها در زمان بروز مشکلات پیش بینی نشده و یا خارج از توان به کمک نهادهای درگیر آمده و با تامین بودجه مورد نیاز به حل مشکلات محیط زیستی تا میزان کنترل شده ای کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی با کمک صندوق محیط زیست

کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی با کمک صندوق محیط زیست