مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-19بين الملل

ترامپ کوشنر را مامورحل بحران قطر کرده است


یک هفته نامه فرانسوی به نقل از برخی دیپلمات های آمریکایی نوشت، دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور در تلاش است با حل بحران شورای همکاری خلیج فارس موفقیت هایی را رقم بزند که بتوانند پیش از انتخابات آتی کفه ترازو را میان رای دهندگان به نفع او سنگین تر کند.

- یک هفته نامه فرانسوی به نقل از برخی دیپلمات های آمریکایی نوشت، دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور در تلاش است با حل بحران شورای همکاری خلیج فارس موفقیت هایی را رقم بزند که بتوانند پیش از انتخابات آتی کفه ترازو را میان رای دهندگان به نفع او سنگین تر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، هفته نامه فرانسوی ژون آفریک به نقل از این دیپلمات های عالی رتبه نوشت: محاصره ای که ابوظبی و ریاض از پنجم ژوئن 2017 بر دوحه اعمال کردند، احتمالا پیش از انتخابات نوامبر آتی در آمریکا برداشته می شود.

چهار کشور عربی عربستان، امارات، بحرین و مصر از ژوئن 2017 با طرح این ادعا که قطر از تروریسم حمایت می کند، روابط دیپلماتیک خود را با این کشور قطع کردند، ادعایی که دوحه همواره آن را رد می کند و به این ترتیب بدترین بحران از زمان تاسیس شورای همکاری خلیج فارس در سال 1981 شکل گرفت.

در گزارش هفته نامه ژون افریک آمده است، پس از شکستی که کویت و عمان در میانجیگری میان قطر و کشورهای تحریم کننده متحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ کوشنر را مامورحل بحران قطر کرده است

ترامپ کوشنر را مامورحل بحران قطر کرده است