مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19سياسي

سپاه محور موضوعات در عرصه های مختلف است


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با عنایت مقام معظم رهبری امروز سپاه محور موضوعات در عرصه های مختلف است.

- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به خاطر عنایت مقام معظم رهبری امروز سپاه محور موضوعات در عرصه های مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید هاشم غیاثی، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: 11 ماه حضور در خراسان جنوبی و توفیق خدمت گزاری به مردم این استان، جزء بهترین ایام خدمت بنده به شمار می آید که خداوند را بر این منتی که بر بنده داشته است، بسیار شاکر هستم.

وی بیان داشت: این دوران اگرچه کوتاه بود اما به اعتقاد بنده در موقعیتی قرار گرفتیم که احساس کردیم در کنار خدمتی که انجام می دهیم، نیم نگاهی نیز به برخی از مسائلی که استان را تحت تأثیر خودش قرار داده بود به همراه دیگر همکارانمان در سپاه و تعاملی که با حضرتعالی داشتیم، توجه داشتیم.

وی با بیان اینکه بنا بر تدبیر فرمانده محترم کل سپاه چهار سال پاسداران انقلاب اسلامی نیز در استان فارس مشغول به خدمت بودیم، بیان داشت: زمانی که حکم معارفه ابلاغ شد، احساس بنده این بود که هنوز برنامه هایی که برای این استان پیش بینی کرده بودیم، یک سال دیگر را می طلبد اما با توجه به حساسیتی که استان فارس داشت و فرمانده سابق آن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه محور موضوعات در عرصه های مختلف است

سپاه محور موضوعات در عرصه های مختلف است