مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-19اقتصادي

معلولان از 3 درصد سهمیه خود در آزمون استخدامی استفاده کنند


مدیر کل بهزیستی استان یزد با تاکید بر سهمیه سه درصدی استخدام افراد دارای معلولیت خواستار شرکت آنها در آزمون استخدامی بهزیستی و سایر دستگاه های اجرایی شد.

- ایسنا/یزد مدیر کل بهزیستی استان یزد با تاکید بر سهمیه سه درصدی استخدام افراد دارای معلولیت خواستار شرکت آنها در آزمون استخدامی بهزیستی و سایر دستگاه های اجرایی شد.

علی محمد عطابخش با بیان این که در این آزمون فراگیر مشترک، 38 هزار ظرفیت استخدامی مربوط به 26 دستگاه اجرایی اعلام شده است، گفت: سه درصد این پست های در نظر گرفته شده به افراد دارای معلولیت اختصاص داده شده که این سهمیه از سایر سهمیه های استخدامی مجزا شده است.

وی از استخدام 596 نفر در این آزمون توسط بهزیستی در سراسر کشور خبر داد و گفت: از میزان 17 نفر در بهزیستی استان یزد استخدام می شوند که سه درصد این سهمیه ویژه افراد دارای معلولیت است.

عطابخش از افراد دارای معلولیت خواست همانند دیگر شهروندان با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام خود در این آزمون فراگیر تا پایان روز شنبه 29 شهریور ماه اقدام کنند.

وی با اشاره به ماده 15 قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: براساس این قانون، دولت مکلف است که حداقل سه درصد از مجوزهای استخدامی دستگاه های دولتی و عمومی مثل وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات، شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان از 3 درصد سهمیه خود در آزمون استخدامی استفاده کنند

معلولان از 3 درصد سهمیه خود در آزمون استخدامی استفاده کنند