مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-19اقتصادي

گزینه های احتمالی وزارت صمت چه کسانی هستند؟


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بازار پول اتاق بازرگانی مشهد گفت: نمی توان به صورت دقیق گزینه های احتمالی وزارت صمت را مشخص کرد اما احتمالا از گزینه های باتجربه تر و قدیمی تر و از بدنه خود وزارت صمت مانند آقای افخمی، - ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بازار پول اتاق بازرگانی مشهد گفت: نمی توان به صورت دقیق گزینه های احتمالی وزارت صمت را مشخص کرد اما احتمالا از گزینه های باتجربه تر و قدیمی تر و از بدنه خود وزارت صمت مانند آقای افخمی، معاون سابق وزیر صمت و همچنین سرپرست فعلی که ریاست جمهوری در رفع امور اطمینان کاملی به وی دارد، نام برده می شود.

محمدعلی چمنیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر نبود وزیر صمت بر وضعیت بازار، اظهار کرد: نبود وزیر صمت برای بیش از 4 ماه، تاثیرات مخرب زیادی بر بازار گذاشته ، کمااینکه در این مدت، یک سرپرست نیز در این وزارت عوض شده است.

وی افزود: ما در موضوعاتی مانند مواد اولیه کارخانجات، واردات ماشین آلات، پیگیری مشکلات تولید، مصائب بازرگانی، مشکلاتی که برای صادرات به وجود آمد و.

به فردی نیاز داریم که بتواند مسئولیت این کار را بپذیرد، پیگیر باشد و از نیروهای وزارتخانه در قبال فعالیت هایشان پاسخ بخواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های احتمالی وزارت صمت چه کسانی هستند؟

گزینه های احتمالی وزارت صمت چه کسانی هستند؟