مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-19بين الملل

بازداشت مقامات جدید در عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) روز شنبه به نقل از یک منبع مسئول در هیات نظارت و مبارزه با فساد اداری این کشور افزود که این هیات در دوره گذشته به 227 پرونده جنایی 374 شهروند و افراد مقیم این کشور که دستگیر و .

- مقامات جدیدی در عربستان به بهانه مشارکت در فساد برای انجام تحقیقات دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) روز شنبه به نقل از یک منبع مسئول در هیات نظارت و مبارزه با فساد اداری این کشور افزود که این هیات در دوره گذشته به 227 پرونده جنایی 374 شهروند و افراد مقیم این کشور که دستگیر و تحقیقات از آن ها انجام شده بود، رسیدگی کرده و این پرونده ها را برای صدور حکم به دادگاه صالح ارجاع داده است.

وی مشارکت مسئولان شهرداری های وابسته به استانداری ریاض را از مهمترین و برجسته ترین این پرونده ها بیان کرد و گفت که یکی از این افراد نماینده امور شهرداری ها و دیگری مدیر امور تدارکات و قرارداد ها در این سازمان است.

این منبع با اشاره به اینکه از خانه های این افراد بازرسی شده است، افزود: در بازرسی از خانه های آن ها علاوه بر شمش های طلا و سلاح بیش از 45 میلیون ریال نیز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مقامات جدید در عربستان

بازداشت مقامات جدید در عربستان