مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-19اقتصادي

مرکز بین المللی اسلامی کیش دهه فجر بهره برداری می شود


مسجد ثامن الائمه(ع) با زمینی به مساحت 1500 مترمربع در سه طبقه با عنوان مرکز بین المللی اسلامی کیش در دهه فجر افتتاح می شود.

- کیش - مسجد ثامن الائمه(ع) با زمینی به مساحت 1500 مترمربع در سه طبقه با عنوان "مرکز بین المللی اسلامی کیش" در دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی بازدید از طرح عمرانی مسجد ثامن الائمه(ع) در جریان امکانات تاسیساتی شامل سه سیستم هوای تازه، چیلر، سیستم های وی ای اف ، اعلام و اطفاء حریق، طرح گچ بری ها با استفاده از هنر معماری داخلی و کتیبه هایی که توسط اساتید برجسته کشور آیه های زیر گنبد به خط ثلث کار شده است قرار گرفت.

غلامحسین مظفری با ابراز خرسندی از تحقق یافتن یک رخداد بزرگ در فضای بسیار فاخر و ارزشمند از نظر معماری و نوع نگاهی که در مسجد ثامن الائمه(ع) جزیره کیش به کار گرفته شده است گفت: ساخت این مجموعه سیاسی و عبادی و ماندگار، یک اثری ارزشمند و مورد اهتمام اقشار مختلف جامعه داخلی و خارجی است و مشتاقان بسیار زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

مظفری با بیان این که نوع هنر معماری از جمله کتابی که تدوین می شود توجه اساتید و دانشجویان معماری را به خود جلب و کارکرد این مرکز را برجسته تر خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بین المللی اسلامی کیش دهه فجر بهره برداری می شود

مرکز بین المللی اسلامی کیش دهه فجر بهره برداری می شود