مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-19اقتصادي

ماندگاری رشد شاخص بورس؟


بعد از مدت ها نوسان و افت، بورس در هفته گذشته به مدار صعودی وارد شد، اما موقتی بودن رشد شاخص بورس نگرانی کنونی فعالان بازار است.

- جی پلاس ، جلسه های مکرر و پشت سرهم سازمان بورس که تا چند وقت گذشته برای بهبود روند معاملات و بازگشت دوباره رونق به بورس برگزار می شد همیشه ناکام می ماند اما بالاخره با تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه شورای عالی بورس، امید دوباره به این بازار بازگردانده شد و شاهد سبزپوشی دوباره شاخص بورس در بازار بودیم، شاخص کل که بعد از گذشت بیش از یک ماه افت به مرور از دو میلیون واحد وارد کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی شده بود، در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته توانست دوباره به کانال یک میلیون و 700 هزار واحد ورود کند.

ایرنا نوشـت: در جلسه اخیر شورای عالی بورس آیین نامه پیشنهادی حفظ ثبات بازار سرمایه و صیانت از حقوق سهامداران و سرمایه گذاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به موجب مفاد این آیین نامه، ضمانت اجرایی و اختیارات لازم به سازمان بورس و اوراق بهادار در جهت الزام سهامداران عمده به انجام عملیات بازارسازی و بازارگردانی تفویض شد.

همچنین در کنار این تصمیم، منع مشارکت بانک ها در رابطه با مفاد ماده 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، استثناء شد و بانک ها مجاز به سرمایه گذاری در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری رشد شاخص بورس؟

ماندگاری رشد شاخص بورس؟